שאלות נפוצות

 
    
 
 
 
שאלות נפוצות

במידה ויש שינוי בטיסה, האם אתם דואגים לעקוב אחר השינויים?

מהרגע שהתבצעה ההזמנה אנו דואגים לעקוב אחר כל שינוי בנחיתה או בהמראה של הטיסה.

אנו דואגים לקבל את פני הנוסעים, ללא כל קשר לשינוי במועדי הטיסה.
 

האם אפשר להזמין את השירות לכל טיסה?

השירות שלנו ניתן לכל הטיסות, ללא יוצא מהכלל, כולל טיסות צ'ארטר וטיסות פנימיות הצוות שלנו ידאג לקבל את פניכם ולהעניק לכם שירות.  

האם ניתן להזמין את השירות במידה ואחד מהנוסעים זקוק לכיסא גלגלים?

בהחלט.

חשוב לציין במעמד ההזמנה כי אחד הנוסעים זקוק לכיסא גלגלים, ואנו נדאג להגיע לפתח המטוס (או לחילופין לרכבו) עם כיסא גלגלים, ונסייע לו לעבור את תהליך המעבר בנתב"ג במהירות ובנוחות, תוך קבלת יחס אישי מנציג מקצועי ומיומן.
 

במידה ויש לנו יותר מ-10 מזוודות, האם כדאי להזמין גם סבל?

בהחלט.

במידה ואתם או אורחיכם מגיעים עם כמות מזוודות הגדולה מ-10 מזוודות, אנו ממליצים להזמין גם סבל לסיוע בהרמת הכבודה ובקבלת שירות מהיר ונוח יותר.
 

האם אתם מספקים שירותים נוספים מעבר לשירותי VIP בבן גוריון?

החברה דוגלת במתן מכלול שלם ומקיף של שירותים.

סל השירותים המגוון מאפשר לחברה לספק ללקוחותיה פתרונות כוללים, ולהתאים לכל לקוח חבילת שירותים ההולמת את צרכיו, מתוך מגוון רחב של שירותים משלימים:
  • אבטחה
  • הצמדת נהג אישי
  • טיולים,
  • הדרכות ועוד.
 

מה שעות הפעילות?

אנו זמינים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, כולל שבתות וחגים.

מוקד ההזמנות בטלפון 03-5327903.
 

כמה זמן מראש כדאי להזמין את השירות?

עדיף להזמין את השירות מוקדם ככל שמתאפשר, כדי שנוכל להיערך ולשלוח לכם אישור מהיר להזמנה. עם זאת, המקצועיות ורמת השירות הגבוהה מאפשרים לנו לספק מענה מהיר גם בזמן אמת.  
 
   

 

 
LIMOS - First Class Transportation Services   |   חייגו עכשיו להזמנת נסיעה: 03-5327903
הסעות VIP הסעות בלימוזינות הסעות הסעת תיירים השכרת לימוזינה השכרת רכב מפואר לחתונה לימוזינה לחתונה מוניות מפוארות הסעות יוקרה Israel Limousine Service Limousine Rent Transportation VIP Services Israel שירות VIP בנתב"ג שירות התור המהיר בנתב"ג שירותי VIP פלטינום קלאב קבלת אורחים בנתב"ג 
     
 
קידום בגוגל