שירותי VIP בנתב״ג

LIMOS מספקת שירותי ליווי ע"י נציגינו בכל שדות התעופה בישראל. ניתן לבחור אחד מסוגי השירותים הבאים:

שירות VIP דרכונים

כניסה לארץ:

  • פגישת האורח לפני ביקורת דרכונים על ידי דייל/ת LIMOS הנושא שלט עם שמו ולוג החברה המזמינה.
  • מעבר מהיר של ביקורת הדרכונים בתור VIP נפרד
  • סיוע בזיהוי ובאיסוף והכבודה
  • יצירת קשר עם המארח או נציג מטעמו בנתב”ג ותיאום שעת ומיקום מפגש
  • ליווי האורח לאחר המכס עד נקודת המפגש עם המארחים

* ניתן לשדרג לרכב יוקרה

* ניתן להזמין את השירות עד 2 אורחים ללא תוספת תשלום.

*ניתן להזמין רכבי נגישות לאורחים בכיסאות גלגלים

יציאה מהארץ:

  • קבלת פנים ע”י דייל/ת LIMOS בנמל וסיוע עם הכבודה.
  • שירות מהיר מול גורמי הביטחון בנמל התעופה וטיפול יעיל ומקצועי בהליכי הצ’ק אין.
  • טיפול מזורז בביקורת הדרכונים בדלפקים מיוחדים.
  • פרידה מהאורח לאחר ביקורת גבולות.

שירות VIP מהמטוס

כניסה לארץ:

  • קבלת פנים מפתח המטוס על ידי דייל/ת LIMOS הנושא שלט עם שם האורח ולוג החברה המזמינה.
  • הסעת האורח ברכב פאר ממסלול הנחיתה אל ביקורת הגבולות.
  • מעבר מהיר של ביקורת הדרכונים בתור VIP נפרד.
  • סיוע בזיהוי ובאיסוף הכבודה.
  • יצירת קשר עם המארח או נציג מטעמו בנתב”ג ותיאום שעת ומיקום מפגש.
  • ליווי האורח לאחר המכס עד נקודת המפגש עם המארחים

* ניתן לשדרג לרכב יוקרה.

* ניתן להזמין את השירות עד 2 אורחים ללא תוספת תשלום.

* ניתן להזמין רכבי נגישות לאורחים בכיסאות גלגלים

יציאה מהארץ:

  • יצירת קשר עם הנהג או המארח 10 דק’ לפני הגעה לנמל.
  • קבלת פנים ע”י דייל/ת LIMOS בנמל וסיוע עם הכבודה.
  • שירות מהיר מול גורמי הביטחון בנמל התעופה וטיפול יעיל ומקצועי בהליכי הצ’ק אין.
  • טיפול מזורז בביקורת הדרכונים בדלפקים מיוחדים.
  • עזרה בהחזרי המע”מ במידת הצורך.
  • ליווי האורח אל שער העלייה למטוס ופרידה לשלום.

יצירת קשר

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת

שרותי טרקלין

שירות טרקלין VIP "ארבל"

  • קבלת פנים מפתח המטוס על ידי דייל/ת LIMOS הנושא שלט עם שם האורח ולוג החברה המזמינה.
  • הסעת האורח ברכב פאר ממסלול הנחיתה אל ביקורת הגבולות.
  • מעבר מהיר של ביקורת הדרכונים בתור VIP נפרד.
  • ליווי האורח ישירות לחדר האחמי”ם לטרקלין ארבל (ללא צורך בהמתנה לכבודה).
  • בחדר האחמי”ם יוגש כיבוד קל ומשקאות חמים/קרים.
  • בעוד האורח שוהה בטרקלין, דייל/ת מצוות VIP ידאג להביא את הכבודה של האורח/ים.
  • בעת ההמתנה בטרקלין ניתן לפגוש את האורח באופן אישי ומכובד ואפשרות לשימוש בשירותי משרד.
  • עם סיום התהליך יצירת קשר עם המארח או נציג מטעמו בנתב”ג ותיאום שעת ומיקום מפגש.
  • ליווי האורח לאחר המכס עד נקודת המפגש עם המארחים.

* ניתן לשדרג להסעה מנתב”ג ברכבי יוקרה

שירות טרקלין VIP "מצדה"

  • קבלת פנים מפתח המטוס על ידי דייל/ת LIMOS הנושא שלט עם שם האורח ולוג החברה המזמינה.
  • הסעת האורח ברכב פאר ממסלול הנחיתה אל טרקלין מצדה.
  • בחדר האחמי”ם יוגש כיבוד קל ומשקאות חמים/קרים.
  • בעוד האורח שוהה בטרקלין, דייל/ת מצוות VIP ידאג לביצוע ביקורת דרכונים בדלפק מיוחד בטרקלין “מצדה”.
  • איסוף הכבדה של האורח ע”י דייל/ת מצוות VIP והבאתם לחדר האחמי”ם.
  • בעת ההמתנה בטרקלין ניתן לפגוש את האורח באופן אישי ומכובד, כמו גם אפשרות לשימוש בשירותי משרד.
  • עם סיום התהליך יצירת קשר עם המארח או נציג מטעמו בנתב”ג ותיאום יציאת האורח לחניית מצדה.

* ניתן לשדרג להסעה מהטרקלין ברכבי יוקרה
* ניתן להזמין רכבי נגישות לאורחים בכיסאות גלגלים

שירותי טרקלין VIP "מצדה" או "ארבל" יציאה מהארץ:

  • יצירת קשר עם הנהג או המארח 10 דק’ לפני הגעה לנמל.
  • קבלת פנים ע”י דייל/ת LIMOS בפתח חדר האחמי”ם טרקלין “מצדה” או “ארבל”.
  • ביצוע בידוק בטחוני וביקורת דרכונים באופן פרטי בחדר האחמי”ם.
  • בעת שהיית האורח בחדר האחמי”ם, דייל/ת מצוות VIP ידאג לביצוע הצ’ק-אין ושליחת מזוודות.
  • האירוח בחדר האחמי”ם כולל כיבוד ומשקאות חמים/קרים ושימוש בשירותי משרד.
  • בזמן ההמתנה בחדר האחמי”ם, יכולים המארחים לשהות עם האורח עד עזיבתו.
  • איסוף האורח ברכב פאר מהטרקלין אל מסלול ההמראה ויסייע בהליך העלייה למטוס.

חבילות אירוח VIP

שירות "דיפלומט Gold" מהמטוס:

  • בניית שלט מותאם עם לוגו המזמין ושם האורח, אשר יקדם את פני האורח מהמטוס.
  • עדכון המזמין בפרטי הנהג באמצעות הודעה לנייד ובמידת הצורך מספר הרכב.
  • עדכון בזמן אמת על שעת הנחיתה הסופי.
  • פגישה עם האורח בדלת המטוס, העברה לביקורת גבולות ומכס ברכב הממתין עבורו על מסלול ההמראה.
  • ליווי בכל תהליך הכניסה לארץ ואיסוף כבודה ע”י הנציג.
  • העברה לאחד מרכבי הפאר של חברתנו ועדכון המזמין על יציאה מנתב”ג.
  • פריקת הכבידה מהרכב ללובי המלון ועזרה בתהליך הצ’ק אין.
  • במידה ונציג מטעם המזמין מקבל את האורח ביעד, עדכון 10 דק’ לפני הגעה ע”י הנהג.
  • העברת האורח לחזקת מקבל הפנים אם של החברה או של המלון.
  • וידוא ברכב כי לא נשכח דבר ע”י האורח ורק לאחר מכן עזיבה של הנהג את המקום.

 

 * ניתן להזמין אירוח בטרקלין מצדה דן או ארבל בתוספת תשלום.
 * ניתן להזמין את השירות עד 3 אורחים ללא תוספת תשלום.
 * ניתן להזמין רכבי נגישות לאורחים בכיסאות גלגלים.
 * ניתן להזמין שירותי נהג צמוד או העברות למשך חלק או כל תקופת השהייה של האורח בישראל במחיר מוזל.

שירות "דיפלומט Silver" מביקורת הדרכונים:

  • בניית שלט מותאם עם לוגו המזמין ושם האורח, אשר יקדם את פני האורח בביקורת הדרכונים.
  • עדכון המזמין בפרטי הנהג באמצעות הודעה לנייד ובמידת הצורך מספר הרכב.
  • עדכון בזמן אמת על שעת הנחיתה הסופי.
  • פגישה בין נציגנו עם האורח לפני ביקורת הדרכונים.
  • ליווי בכל תהליך הכניסה לארץ ואיסוף כבודה ע”י הדייל.
  • העברה לאחד מרכבי הפאר של חברתנו ועדכון המזמין על יציאה מנתב”ג.
  • פריקת הכבידה מהרכב ללובי המלון ועזרה בתהליך הצ’ק אין
    במידה ונציג מטעם המזמין מקבל את האורח ביעד, עדכון 10 דק’ לפני הגעה ע”י הנהג.
  • העברת האורח לחזקת מקבל הפנים אם של החברה או של המלון
  • וידוי ברכב כי לא נשכח דבר ע”י האורח ורק לאחר מכן עזיבה של הנהג את המקום.

* ניתן להזמין אירוח בטרקלין מצדה דן או ארבל בתוספת תשלום.
* ניתן להזמין את השירות עד 3 אורחים ללא תוספת תשלום.
* ניתן להזמין רכבי נגישות לאורחים בכיסאות גלגלים
* ניתן להזמין שירותי נהג צמוד או העברות למשך חלק או כל תקופת השהייה של האורח בישראל במחיר מוזל.

נגישות